aquamatic.fi Etsintäkuulutus! Mediamyyjä
turunakk.fi 230 x 60 Yrittäjän kokouspalvelut

Mistä IT-tukea yksinyrittäjälle?

Kiinnostaako 06.10.2011

Minulla on yhden hengen asiantuntijayritys, jonka asiakkaista puolet on Suomesta, puolet ulkomailta. Kaiken työn teen tietokoneella, ja sillä hoidan myös 99 % asiakasyhteyksistä. Toistakymmentä vuotta jatkuneen yritystoiminnan aikana minulla on ollut jatkuvasti vaikeuksia löytää sellaista IT-tukiyritystä, joka olisi kiinnostunut ja sitoutunut hoitamaan näin pienen yrityksen asioita. Apua tarvitsen yleensä kerran tai pari vuodessa. Monen kanssa olen aloittanut yhteistyön, ja vuoden parin kuluttua käy aina niin, ettei IT-yrityksen kiinnostus riitä. Fiksuimmat sanovat sen suoraan, toiset antavat ymmärtää. Maksan laskuni ajallaan, olen kokenut tietokoneen käyttäjä, enkä ole muutenkaan hankala asiakas. Mistä löytäisin IT-apua?

Helena Ahtiainen 12.10.2011

Vakka-Data Oy:ltä saavat it-tukea niin pienet kuin keskisuuretkin yritykset. Autamme 24/7 eli olemme aina tavoitettavissa. Käytössämme on myös etätyökalut jolla voimme tehdä työn myös toimistoltamme käsin. Olemme toimineet alalla jo pitkään ja omaamme vankan työkokemuksen. Yhteyttä voi ottaa: 0440874510.

Erik Sumelius 27.10.2011

Helenan kanssa samaa mieltä. Etätuki on pienyrityksille edullinen vaihtoehto "siivous", asetus- ja säätöongelmiin, mutta toimii vain niin kauan kuin nettiyhteys on pystyssä.

Siihen on kahdennettu verkkoyhteys ratkaisu (esim ADSL + mokkula). Harvemmin molemmat yhteydet reistailevat samaan aikaan.

Vain jos kone ei pääse nettiin ollenkaan voi IT-tuki saapua paikalle selvittämään syytä.

Kun kone on täysin pimeä (fyysinen vika) ei edes tuki pysty herättämään kuolleista, vaan silloin laite on vietävä laitehuoltoon.

Palvalun laadun suhteen peukalosääntö on että pienyritykset antavat toisille pienyrityksille laadukkaampaa palvelua. Keskisuuret yritykset ovat isompien saaliiden perässä, ja pienyritykset ovat pahimmissa tapauksissa ärsyttäviä häiriötekiöitä.

Eli - etsi mahdollisimman lähellä oleva pieni IT-tukiyritys, jonka toimintaperiaatteet sopivat oman yrityksesi kanssa hyvin yhteen.

Teppo Rissa 18.11.2011

Oletko jo löytänyt kaipaamasi IT-yrityksen? Jos et niin voimme tarjota sinulle tarvitsemasi palvelut nyt ja myös jatkossa niin kauan kuin niitä tarvitset. Ota yhteyttä www.trivore.com

Lisää kommenttisi täyttämällä allaoleva lomake kokonaisuudessaan.

tukiverkko